Kierunek: Ślęża


Każdy potrzebuje czasem chwili wytchnienia.Chwili odpoczynku od myślenia. Chwili, najlepiej w odpowiednim towarzystwie.

Dlatego też ostatnio wybrałam się do Pewnej Pokrewnej Pani :)
Żeby nałapać tych chwil, żeby odpocząć.
Długo tam nie byłam, zaledwie jeden dzień. Przez ten dzień jednak sporo się wydarzyło.


O Ślęży Pokrewna Pani pisała mi sporo. I to nie raz. Montana Silentia. Dawna góra kultu, od której nazwę pożyczyło plemię Ślężan.
Kiedy więc padła propozycja: "może wejdziemy?", byłam jak najbardziej na "TAK!".


Góra nie jest co prawda wysoka. Jednak, dla kogoś o tak beznadziejne kondycji jak ja, to i tak był spory wysiłek :)


Wędrowaliśmy dość długo, by wreszcie stanąć na szczycie i stwierdzić...


 Ups! To nie ta góra! Ślęża jest o tam!


Niestety, czasu na dalszą wyprawę już nie było, a my zdobyliśmy najprawdopodobniej Radunię :)

Cóż, Ślęża poczeka na następny raz ;)


Zdjęcie 3 i ostatnie - dzięki uprzejmości SIL :*

Ina

9 komentarzy:

  1. Byłam tam!!!!
    Niestety ten maszt zakłoca tam ponoć jakieś cudowne miejsce mocy!!! Dlatego tam miedyś spotykały się czarownice...fajne miejsce nawet z tym masztem co zakłóca atmosferę
    Więcej takich wypadów życzę!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie specjalnie postawili ten maszt :)

      Usuń
    2. Nooo... bo w końcu tam nie dotarłyśmy :P Tak, to na pewno wina masztu :P

      Usuń
  2. No Kochana, nie dziwię się, że ciężko było (zdobywać)... w takich bucikach?! A gdzie adidosy ;)))

    Piękne miejsce, wspaniałe!
    U-wiel-biam las!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak, lasy są magiczne :)
      A buty... cóż,przed wyjazdem nie przewidziałam takiej wyprawy :P

      Usuń
  3. Fajna zmyłka. ;-))
    Co to z różnica, na która górę weszliście. Ważne, żeby iść - w dobrym towarzystwie. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmyłka zmyłką, do tej pory chce mi się śmiać, jak o tym myślę :)

      Usuń
  4. Dzielna jesteś! Jak kozica po tych skałkach skaczesz! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo ;)

Copyright © 2016 Świat według Iny , Blogger