Zimowe ATC

Zima, zima, a za oknem woda. Nie znoszę takiej pogody. Do tego nasze kochane służby miejskie dają nam wspaniałą możliwość wyboru: możemy zabić się na ludzie (chodników nikt nie odśnieżał gdy było trzeba, bo po co?), lub topić w kałuży. I jak tu ich nie kochać? Kapu kap.
Ale od poniedziałku ma podobno znów padać. Zobaczymy.
Tymczasem zimowe ATC. Śnieżne klimaty. Płatki i inne impresje. Na Craft Artwork oraz Grupę ATC







Po raz kolejny walczyłam z aparatem, aby zrobić W-MIARĘ wyraźne zdjęcia. Ciężko było.
Już luty, a luty to dla mnie mróz. Mróz to niebieski z fioletem. W zasadzie - nie wiem dlaczego. Tak mi się po prostu kojarzy. ATC jest inchisowe - jako że ostatnio robiłam spore ilości kwadracików, więc się udzieliło. I trochę żurnalowe. Chyba jednak całość jest znośna?

2 komentarze:

  1. masz rację Ino, nie lubię walentynek
    za to Dzień Kobiet musi być :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje ATC pasuje do całej kolekcji ArtGrupy :)) zimowo lodowe ! tak pomyślałam,
    że to inchies .Fajnie że mimo okropnej pluchy miałaś pomysł na śnieżynkowe atc !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo ;)

Copyright © 2016 Świat według Iny , Blogger