Szara pomarańcza


Święto wszystkich Babć i Dziadków już tuż tuż. W tym roku postanowiłam, że nie dam mu się zaskoczyć i pomyślałam o nim ciut wcześniej. Stąd to pudełeczko.


Poeksperymentowałam z kolorami. Czarny (szary), biały i... pomarańczowy. Żeby dodać wyrazu.



Nie mogło się obyć bez zawijasków.






Jest także miejsce na życzenia.



I rodzinne zdjęcie.


Ja sama dziadków już dawno nie mam. Ostatnia babcia umarła, kiedy miałam 8 lat. Niech więc Julo się cieszy i korzysta, póki może.

A w planach jest jeszcze pudełeczko dla dziadków "z drugiej strony".


Ina

13 komentarzy:

  1. Smakowity upominek. Już chcę być dziadkiem:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Aż mam ochotę też zrobić boxa. Może w tym roku mi się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj ;) Ja długo się przed nimi broniłam, ale to nie jest takie straszne, jak może się wydawać ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł! I jeszcze to zdjęcie w środku! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie!
    Super zestawione kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny box, uwielbiam tę formę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo ;)

Copyright © 2016 Świat według Iny , Blogger