Takie ślubne

Hej;)
Na samym wstępie chciałam się pochwalić, że żurnaluję ;) Nie wiem, co mi z tego wyjdzie, ale ogromnie dużo radości sprawia mi taka twórczość. Już niedługo, mam nadzieję, pokażę Wam, co z tego wynikło, ale tymczasem...
Na blogu Magicznej Kartki trwa Wyzwanie Kolorystyczne. Nie mogłabym więc się nie pokusić ;)

Zmajstrowałam więc karteczkę ślubną. 


Kolorki; jak w wyzwaniu: niebieski (no dobra, u mnie bardziej granat, ale wciąż niebieski!), brąz (jasny), biel i zieleń (a właściwie mięta). Do tego trochę kremu, bo nie mogę się bez niego obejść;)


Kwiatki zrobione z... ręczników papierowych;) Przez co są bardzo delikatne, ale chyba źle nie wyglądają, co? Ozdobione niebieskim brokatem. I quillingowa, kremowa róża. Kilka listków i zawijasów. No i falbanka ;)

A do kartki zrobiłam pudełeczko:

Z wykorzystaniem embossingu na zimno. Coś mi się ostatnio tak spodobał;)

Razem prezentuje się to tak:


Ujdzie?

Zgłaszam więc kartkę na wymienione wyżej wyzwanie i dobrej nocki życzę!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione słowo ;)

Copyright © 2016 Świat według Iny , Blogger