Wakacyjnik

Jak byłam mała, praktycznie co roku pisałam w wakacje pamiętnik. Oczywiście, nie było w nim nic ciekawego ;) Przeważnie to, co było na obiad, u której koleżanki byłam czy jaka bajka była w telewizji. Jednak ważna była sama koncepcja wakacyjnego pamiętnika. 
Teraz też postanowiłam zrobić coś w tym stylu. Wersja mini - mini album, mini książeczka, mini żurnal - różnie to można nazywać. Całość recyklingowa - zrobiona z jednej dużej koperty ;)
Wakacyjnik - na najważniejsze momenty tych wakacji.
Jeszcze pusty, będziemy zapełniać go powoli ;)


Albumik leci na wyzwania:

- Kolorowo - Proporczykowe na Scrappo
- Bon Voyage na Scrap and Me

3 komentarze:

  1. Oj... świetny! dziękuje za udział w wyzwaniu Scrappo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, ja tez lubię koncepcję pamiętniko-wakacyjnika ;)
    Dzięki za udział w wyzwaniu S&M :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za udział w moim wyzwaniu :)
    a taki wakacyjnik będzie świetną pamiątką:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo ;)

Copyright © 2016 Świat według Iny , Blogger