Malując świat


Wczorajszy spacer. Kiedy wybrałam się na "moje odludzia" z Julkiem.

Rzadko to się zdarza, ale jednak. Czasami mam ochotę na samotny - nie samotny spacer z synem.


A ostatnio co raz częściej uczę się dzielić tymi odludziami. Lato. Plener. Wiele innych chętnych do zajęcia "moich" miejscówek.
Zła? A jakże!
Żeby było śmieszniej, Julo też.


Ale to nic. Ale damy radę. Bo kto da, jak nie my? Przeszliśmy "bokiem".


Bo lubię te chwile, tylko we dwoje. Bo lubię te chwile, kiedy tylko my.
Kiedy razem się wydurniamy, śpiewamy, wariujemy...
W mieście tak się nie da. Kiedy zaczynam ganiać się z Julkiem na ulicy, wszyscy patrzą na mnie jak na wariatkę. A tu mam spokój. I ciszę.
Chociaż nie, ciszę to nie do końca. Bo przez cały spacer towarzyszyła nam piosenka.


Bo przecież malujemy swoje światy. Jak to Julo wczoraj stwierdził, ja czarno i na różowo.
Bo przecież my to my.
Bo przecież... Jestem więcej niż pewna, że nikt z zewnątrz nie zrozumie, że my. Że razem. Że we dwoje. Że to nasz i tylko nasz świat.
Bo przecież... Nawet nie chcę, żeby ktoś to zrozumiał.


Ina

12 komentarzy:

  1. I ja wolę Mazury czy Bałtyk poza sezonem, też szukam takich odludnych miejsc.
    Śliczne to Twoje zdjęcie na drodze :*

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny ten Wasz świat :) ja też lubię odludzia i podobnie, jak Julka na wakacje to tylko poza sezonem.
    pozdrawiam szaleńców :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpierw się boimy jak to będzie jak się urodzi, potem wywraca nam świat do góry nogami...potem nie wyobrażamy sobie życia bez niego..no a znowu potem nagle dorasta a my żałujemy ,że tak szybko :))

    Przystojniaczek..i taki radosny! Widać, że jest szczęśliwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego korzystam, póki mogę, cieszę się, że jest mój i zazdrosna jestem jak cholera :D

      Usuń
  4. Ach jakie to miłe chwile...mój syn już dorosły:):

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłe. Więc chcę ich "nałapać" jak najwięcej :)

      Usuń
    2. łąp, łap bo ja z perspektywy swych lat widzę, że tego potem nam za mało..tych wspólnych chwil:)
      Miłego dnia!!

      Usuń
  5. Nikt i nic nie odbierze Wam tych chwil, są tylko Wasze.
    Śliczna różowa sukienka.:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe chwile! Pieknie napisalaś1 chłoń całą duszą każda wspólną chwile, bo póxniej dziecko dorasta i ciągle jest bardzo kochane i kocha cię, ale juz się swiat o niego upomina... wiem cos na ten temat bo mój Kuba to już dorosly chlopak, ale ciągle mam w pamieci te wspólne chwile, zabawy, wyglupy, jak ty z Julkiem teraz... Super! to tylko wasze chwile! Błogosławiony czas...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo ;)

Copyright © 2016 Świat według Iny , Blogger