Krem czekobananowy



Czy mówiłam wam kiedyś, jak kocham prostotę?
Od dłuższego czasu szukałam przepisu na słodki, bananowy krem do kanapek. Ale prostego. Jak najprostszego. Niestety - kiepsko mi to wychodziło. Postanowiłam więc zaimprowizować i... wcale nie wyszło tak źle ;)

Składniki:
- około szklanki ugotowanej kaszy jaglanej
- 1,5 - 2 banany pokrojone w plasterki
- łyżka oleju kokosowego
- łyżka miodu
- 3 łyżki ciemnego kakao

I tyle ;) Wystarczy wszystko zblendować i wstawić do lodówki. Można dać więcej miodu - wtedy krem wyjdzie słodszy. Na kanapki - jest super. Myślę, że do ciast/ciastek też spokojnie się sprawdzi ;)

Ina

4 komentarze:

  1. o mniam! a za mną cały dzień "chodziło" coś słodkiego...jutro popełnię :)

    widzę, że rozwijasz się kulinarnie i w stronę zdrowotności podążasz ;)

    brawo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej próbuję ;) Jak mi to ostatecznie wyjdzie - o się dopiero okaże. Niestety, często mój zapał jest słomiany...

      Usuń
  2. no, no jeszcze trochę i będzie tu blog kulinarny :) zastanawiasz się nad tym może? ja myślałam, ale ciężko byłoby mi ogarnąć, jakieś tam zdjęcia powstały i leżą, i czekają...nie wiem na co....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo ;)

Copyright © 2016 Świat według Iny , Blogger