Trochę nas


Jakiś czas temu udało się nam wygrać mały konkurs i zostaliśmy z Julem zaproszeni na spacer fotograficzny. Ciocia Ania, której zdjęcia możecie znaleźć TU i TU, zajmuje się głównie fotografią dziecięcą, choć nie tylko. A poza tym, jest przemiłą i prześwietną osóbką, której uśmiech nie znika z twarzy. I jest baardzo cierpliwa! Tyle czasu biegać za małym marudą i znosić jego humorki... A Julek przecież potrafi!


Ale dało się coś wykrzesać z mojego małego modela ;)




A i ja się załapałam na małe co nieco:



Miłego!

Ina

4 komentarze:

  1. Świetne fotki, będziesz miała fajną pamiątkę!
    Patrząc na Twoje spodnie przypomniało mi się jak całkiem niedawno przepuszczałam jakiegoś starszego pana na schodach w przychodni,a on sapiąc powoli się wspinał. Kiedy jego wzrok doszedł do moich kolan powiedział - proszę pani spodnie się pani porwały ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądacie :), a Julo jak wyrósł! - fajny z niego facecik :))

    OdpowiedzUsuń
  3. A ostatnia fota... metafizyczna i wieloznaczna:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo ;)

Copyright © 2016 Świat według Iny , Blogger