Abstrahując od mojego innego tekstu o podobnym tytule, postanowiłam przygotować kilka dobrych rad dla klientów. Wszystkich klientów. Jakichkolwiek sklepów. Albowiem piję już trzecią kawę, nosi mnie i mam durną fazę.
No więc, dlaczego warto być miłym w sklepie?
1. Bycie miłym nic nie kosztuje.
2. Sprzedawca, do jasnej cholery, nic ci nie zrobił.
3. Fajnie jest, jak ktoś cię wkurza w pracy, prawda?
4. Uważaj, bo towar, który kupujesz, może zostać opluty.
5. Skąd wiesz, że reszta, którą otrzymasz nie będzie się składać z fałszywych banknotów?
6. Masz pewność, że ta pani zza lady, z cudnymi loczkami na głowie i perlistym uśmiechem w rzeczywistości nie jest psychopatyczną morderczynią?
7. A może ty też pracujesz w jakimś sklepie? Uwierz mi, zemsta będzie słodka.
8. Bo może w sklepie jest kamera. Chociaż, w zasadzie każdy chce zostać gwiazdą YouTube, nie?
9. Wszystko, co powiesz, może być użyte przeciwko tobie.
10. Nie, czapeczków ani bluzeczków nie ma do kurwy nędzy!
11. To, że ktoś się uśmiecha, wcale nie znaczy, że nie ma ochoty walnąć ci z liścia.
12. Oj, oblałam panią kawą, strasznie mi przykro.
13. Sprzedawca MA PRAWO wyjść do toalety.
14. Uwierz mi, sprzedawca zna lepiej od ciebie ustawę o prawach konsumenta.
15. Po co robić sobie wrogów?
16. Towar jest brzydki? Nie, to pani jest brzydka. Towar może co najwyżej nie trafiać w pani wysublimowany, wiejski gust.
17. To, że ktoś pracuje w sklepie wcale nie znaczy, że zakończył swoją edukację na podstawówce (jak poniektórzy klienci).
18. Etc, etc…
Ina
ale wymyśliłaś, czyżby jakiś marudny klient ci się trafił :-)
OdpowiedzUsuń