Kilka starszych kartek

Hejjo;) Dziś kilka starszych kartek, które zrobiłam już jaakiś czas temu, ale nie miały okazji jeszcze ujrzeć światła dziennego.


Pierwsza - z serii black & white:

Druga. Początkowo miała być na komunię, później jednak stwierdziłam, że do komunijnej dodam więcej różu. Ta więc została sama sobie.

Kolejna. Tym razem ślubna. Z duuuużą ilością kwiatów.

A zdjęcie kolejnej mi strajkuje. Za nic w świecie nie chce się prosto załadować. Nic to. Karteczka na specjalną okazję. W ramach podziękowania za pomoc w remoncie domu. Szczerze mówiąc, to pierwsza z karteczek, jakie zrobiłam, która mi się "względnie" podoba.


I jeszcze inne prace. Moje drzewka. Kocham drzewa w każdej postaci. Zrobiłam więc jedno - quillingowe.


Drugie naszkicowałam i zrobiłam tylko do niego ramkę. 


A na koniec kalendarz na 2 miesiące. Prezent dla mojego siostrzeńca.


No i ze starszych to chyba tyle. Postaram się być na bieżąco, jak na razie ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione słowo ;)

Copyright © 2016 Świat według Iny , Blogger