Kolczyyyki, rozdaję kolczyyyki ;)

Hej hej ;)

Na dworze ciepło, idzie wiosna, więc wiosenne porządki i te sprawy. A ja odkopałam ostatnio swoje pudełko z kolczykami. Swojego czasu robiłam ich dosyć sporo. A teraz? Leżą. Wygląda to mniej więcej tak:


To kolczyki quillingowe. Czyli z papieru. Nie, nie niszczą się szybko. Są dosyć trwałe, chociaż kąpać się w nich nie polecam ;)

Postanowiłam pozbyć się kilku z nich. Oddam więc w dobre ręce.

A tu macie zbliżenia kilku par:






Są jacyś chętni?

Ale żeby nie było tak łatwo, są pewne zasady.

Żeby wziać udział w losowaniu trzeba:

1. Mieć własnego bloga
2. Mieszkać na terenie Polski
3. Umieścić na swoim blogu poniższy banerek razem z linkiem
4. Zostawić komentarz pod tym postem

Będę wdzięczna, jeżeli dodacie mojego bloga do obserwowanych, jednak nie wymagam ;)

Spośród wszystkich, któzy się zgłoszą, wylosuję osobę, która będzie mogła sobie wybrać dwie pary kolczyków.
Jeżeli będzie duże zainteresowanie, zwycięzców będzie też więcej ;)

Zapisywać się mozna do 9 czerwca. Później losuję, ogłaszam wyniki, wysyłam... ;)

Oto banerek:


Zapraszam serdecznie! ;)

4 komentarze:

  1. ja chcę, ja! :) kolczyki śliczne :)
    baner już na blogu, obserwuję od dawna :) pierwszy raz pierwsza się zgłaszam, ale może szczęście mi dopisze :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęścia w Candy nie miewam;P Ale się zgłaszam:) pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie zgłaszam się:) pozdrawiam serdecznie
    a banerek na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo ;)

Copyright © 2016 Świat według Iny , Blogger