Karteczka nieco inna

Dziś kolejna karteczka. Karteczka, która wyszła mi nieco inaczej niż zazwyczaj. A nawet zupełnie inaczej. Chociaż, inaczej wcale nie oznacza źle, prawda? Przynajmniej ja to tak odbieram.


Wyląda nieco minimalistycznie. Przynajmniej dla mnie. Zgodzicie się? 
Niemniej, jej wykonanie zajęło mi trochę czasu. I nie tylko ze względu na quilling ;)

Karteczkę wykonałam zainspirowana TYM wyzwaniem na Diabelskim Młynie i paletą:


A także TYM na blogu Sprapgangsterek i ich mapką:


Wyszedł mi w sumie ciut nowy styl. Może zostanę przy nim na dłużej?

2 komentarze:

  1. Świetnie zinterpretowana mapka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kartka :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu DM :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo ;)

Copyright © 2016 Świat według Iny , Blogger