Wyniki Rozdawnictwa

Łojejku!

Moje rozdawnictwo zakończyło się wczoraj, pora więc ogłosić wyniki, ale ale...



Co prawda spodziewałam się dużego zainteresowania, ale żeby aż tak?

Westchłam.

Ochotę na kolczyki miały (uwaga, uwaga!) trzy dziewuszki, a że mam ich sporo, dostaną je wszystkie trzy ;)

Czyli:

Olga
Ewelina
W małym domku

Wieczorem postaram się wysłać do was maile ze zdjęciami, żebyście mogły sobie wybrać kolczyki (w kolejności zgłoszeń).

A tymczasem, miłego dnia wszystkim życzę!

3 komentarze:

  1. to ja się bardzo cieszę mój email: efkanovak@o2.pl pierwszy raz wygrałam - właściwie wszystkie wygrałyśmy:) gratuluję pozostałej dwójce także :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to jestem :-)
    Dziękuję za zaproszenie!
    Nie mogę znaleźć maila do Ciebie, więc zostawiam swój:
    lexiesart@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajnie:) zostawiam swojego maila wmalymdomku@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo ;)

Copyright © 2016 Świat według Iny , Blogger