Kawa dla dorosłych

Piliście kiedyś drinki kawowe?

Są pyszne, lekkie i w sam raz na upale dni. A co najważniejsze, ich pzygotowanie est banalnie proste i nie wymaga specjalnych umiejętności (w końcu sama sobie z tym poradziłam:P).

Chcecie przepis? Proszzzz.

Potrzebujemy:

- 2 łyżeczki cappuchino (ja używałam zwykłego, może być również sakowe bądź po prostukawa rozpuszczalna)
- trochę wrzątku, trochę zimnj wody
- mleko skondensowane
- wódka
- opcjonalnie aromat cytrynowy lub waniliowy (taki jak do ciast - nie używamy, jeżeli wybraliśmy kawę smakową).

I do dzieła!

1. Kawę wsypujemy do szklanki i zalewamy odrobiną wrzątu mieszając.



Czekamy, aż ciut ostygnie.



Dopełniamy zimną wodą tak mniej więcej do 2/3 szklanki.

2. Dolewamy około kieliszka wódki i mleko skonsensowane (do pełna).

3. Na koniec można dodać kropelkę (nie więcej!) aromatu.



I gotowe! Prawda, że poste?

Tylko jedna mała uwaga. Szybko się robi i równie szybko pije. Łatwo więc się zagalopować, tak ięc, miejcie się na baczności ;)

Pozdrawiam leniwo-niedzielnie.

1 komentarz:

  1. Super, muszę wypróbować, już dawno chodził mi po głowie taki napój. Czy wiesz, że jesteś moja parą w wymiance ATC na CraftArtWork?.Pozdrawiam:)Mój mail: m.gotowka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo ;)

Copyright © 2016 Świat według Iny , Blogger