Co gdzie leży?

Kolejny Słoik na myśli na Collage Cafe. Myśl na ten tydzień? Wyeksponuj swoje prace
Nie wiem, czy moje prace nadają się do eksponowania, jednak w moim domu widać je tu i ówdzie. A gdzie ówdzie? Przede wszystkim - ściany. 


Mój pierwszy skrap, mam więc do niego sentyment. Zdjęcie z mojej obrony. I mały tag.


Na punkcie drzewek mam bzika.


Skrap z moim Julkiem.

A oprócz ścian mam specjalną półeczkę. Półeczkę, z której jestem niesłychanie dumna, głównie dlatego, iż sama, bez niczyjej pomocy ją zawiesiłam, uprzednio bawiąc się z wiertarką i uchwytami. A na półeczce kilka prac, co raz je zmieniam.


Większość rzeczy jednak leży po szafkach i półkach, razem z różnymi różnościami:




Ale nie wszystko. Bo butelki, które uwielbiam ozdabiać na różne sposoby mają swoje miejsce na szafie i są widoczne z daleka ;)


1 komentarz:

  1. Wspaniałe miejsca. Muszę zrobić kilka fotek mojej wystawce w pracy. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo ;)

Copyright © 2016 Świat według Iny , Blogger