Ciut mnie poniosło

Czasami zastanawiam sie, czy ja aby już nie przesadzam. Raptem w niedzielę pojawił sie nowy temat na ARTgrupie ATC, a ja już coś kminię, już coś skręcam i kleję. A temat wdzieczny: Idzie wiosna. Miało bbyć wiosennie i zielono. Zainspirowana drzewkami Dekolandii zrobiłam więc własne drzewka. Bo na punkcie drzewek mam po prostu bzika...


Wiosenne, kwitnące drzewka. Delikatne, fioletowo różowe. I akwarelkowe tło.
Do tego mały napis: lost in you. Bo któż nie chciałby się zatracić w wiośnie (tudzież drzewie)?
A oto cały mały lasek:


Już nie mogę się doczekać losowania ;)

A jakby tego było mało, kolejna literka do ArtWizytownika na Craft Artwork:





Swoją drogą, zauwałyłam dziwną rzecz. Im mniej mam czasu tym więcej robię. Współczesne prawa natury? Masakra.

Ale naprawdę czasem się zastanawiam, czy jednak nie przesadzam... :P

13 komentarzy:

  1. świetne prace! drzewka wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj poniosło Ciebie. poniosło
    Piękna wiosna i piękne drzewo . I Ty masz obiekcje??????

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze te drzewka ! i korona jako ramka atc -no ekstra klasa :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pomysł na drzewko miałaś, a ta szklista powłoka- to jak wiosenny deszcz : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Rewelacyjny kształt!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł z kształtem drzewa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Drzewo silne i wiosenne-świetny pomysł.( mój domek dotarł?)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny kształt no i fajnie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudne wiosenne drzewko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudne! A jakie fantastyczne przesłanie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne prace! Super pomysły;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Drzewko jest cudowne :) A na żywo prezentuje się jeszcze piękniej :) Dziękuję raz jeszcze za wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo ;)

Copyright © 2016 Świat według Iny , Blogger