Skrzydlate myśli

Kolejna wymiana ateciakowa na ART grupie. Tym razem temat to Skrzydła. Temat - rzeka. Miałam tyle pomysłów na klimtyczne ATC. Ale wyszło co wyszło.
A wyszły 3 wersje.
Bo stwierdziłam, że skoro i tak robię 3 sztuki, to dlaczegółby nie pokesperymentować?

Oto zatem ATC nr 1:


Wersja najbardziej minimalistyczna i eksperymentalna zarazem. Powstawała najdłużej, bo nie mogłam się zdecydować na ostateczny układ elementów. Przekładałam, kombinowałam, aż się zdenerwowałam i zaczęłam kleić jak leci ;)
A napis głosi:
Nie rzucaj słów na wiatr.
Wrócą.
Skrzydła? Motyle.
Embossing na zimno. Troszeczkę widać motylki w rogach.


Wersja nr 2:

Tło akwarelowe z wytłaczaną na zimno gałązką. I skrzydlate serce z napisem:
Leć, śpiewaj
i zmierzaj do kresu
Parafraza mojego kochanego Słowackiego, który pisał: "Więc będę śpiewał i dążył do kresu".
Daleko, daleko, daleko...

I wersja nr 3:

Podobna do dwójki. Tło na identycznej zasadzie - różnica tylko w kolorze. A skrzydła ponownie motyle. I motyl lecący 
Do słońca
Wiatru
Wolności
Kolejny Słowacki?
Tym razem pokuszę się jednak o dłuższy cytat:
"Tak więc — to los mój, na grobowcach siadać 
I szukać smutków błahych, wiotkich, kruchych.
To los mój, senne królestwa posiadać, 
Nieme mieć harfy i słuchaczów głuchych  
Albo umarłych — i tak pełny wstrętu — 
Na koń! chcę słońca i wichru, tętentu!"


To może jeszcze wszystkie 3:

I jak tam moje skrzydła? Ciekawe dokąd mnie zaniosą...

PS. A odnoście pierwszego ATC kojarzy mi się inny cytat z Juliusza:
"Chodzi mi o to, aby język giętki powiedział wszystko, co pomyśli głowa" ;)

6 komentarzy:

  1. Narobiłas sie dziewczyno. Tła wyszły fajnie , a cytaty- no cóż - z wysokiej półki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są! Radosne i oryginalne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam paletę barw- Boei ma rację- radosne i niepowtarzalne : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Twórcza i pomysłowa z Ciebie osóbka :)
    Numer trzy podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrzydła w kolorze :) I tyle pomysłów!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo ;)

Copyright © 2016 Świat według Iny , Blogger