Słonecznie

Jakby wbrew pogodzie. Przynajmniej u mnie. Pochmurno i ogólnie, ta aura nie nastraja optymistycznie. Tylko ćwiergot zza okna przypomina o porze roku. Bo blisko mojego okna jakieś ptaszęta sobie uwiły gniazdo.

Słońca jednak nie może zabraknąć. Jeśli nie ma go za oknem, wrzućmy je do żurnala!

Oto i moja słoneczna praca:




Z inspiracją muzyczną w tle.
Znacie może? Jeśli nie to polecam!


Ale to nie jedyna inspiracja. Kolejną jest po prostu spacer w stronę słońca. Jeśli ktoś wie, o czym mówię ;)

Wpis leci na dwa wyzwania:

Słonecznego! ;)

1 komentarz:

  1. ooooo, ja uwielbiam wszystkie rodzaje zurnalikow i chlapanek, wiec praca jak najbardziej mi sie podoba i dziekuje za udzial w wyzwaniu PWC :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo ;)

Copyright © 2016 Świat według Iny , Blogger