Magia świąt w LPA

O Świętach w miastach było nie raz. Caddi pisał o jarmarcznym kiczu. Po części się zgodzę, po części nie, jednak!
Moje kochane LPA czasami przechodzi ludzkie pojęcie. Jakiś czas temu panowie wieszali w parku miejskim lampki. Żeby oddać im sprawiedliwość, wspomnieć muszę, że jedna choinka ubrana jest pięknie. Ale! Oprócz tej choinki, po drugiej stronie parku, wieszali lampki na "normalnym" drzewie. Wieszali je pół dnia.
I oto jakie cudo powstało:



Piękne, prawda? Cudowna wizytówka naszego miasta.
Żeby było śmieszniej, wczoraj (kolejne pół dnia) panowie wieszali na tym samym drzewie jeszcze gwiazdkę, kometę, cokolwiek...


Jakość zdjęć niestety telefoniczna, ale chyba i tak w pełni oddaje urok tego dzieła.

No dobra. Ja wiem, że wieszanie lampek na takich wysokich drzewach wcale nie jest łatwą sprawą. Ale, po pierwsze, po co się za to brać, skoro nie ma się o tym pojęcia? Po drugie - lepiej, łatwiej i estetyczniej byłoby po prostu okręcić światłkami pień, nieprawdaż?

Ale przecież, LPA potafi.

I nie zapominajmy, że to przecież nie miasto. To stan umysłu.

Dzięki Bogu, ja stąd nie pochodzę, ja ze wsi, ja tu tylko mieszkam.

Ciekawe, czy dzisiaj też mnie czymś zaskoczą.

Ina

13 komentarzy:

  1. OMG :-o
    Obśmiałam się.
    Ina, znieśli się na artystyczne wyżyny.
    Ty po prostu nie potrafisz docenić ich kunsztu. Iluminacja w bardzo awangardowym stylu ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, najwyraźniej nie mam aż tak wyrafinowanego gustu ;)

      Usuń
  2. Twoje widoki są niepowtarzalne i oryginalne. Pokazany przeze mnie kicz nie równa się z nimi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z całą pewnością nigdzie indziej takiego się nie zobaczy ;)

      Usuń
  3. Ojacie... arcydzieło - istotnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ejjjj to może miał być kontur Polski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo obstawiałam dzwoneczek... ale kontur Polsk też być może ;)

      Usuń
  5. Wygląda jak duszek Kacper, któremu na drugim zdjęciu dodano wzwód.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo ;)

Copyright © 2016 Świat według Iny , Blogger