Pamiętając o Osieckiej

Obiecałam, że wrócę jeszcze do pewnej Agnieszki?
TU pokazywałam ATC z nią w roli głównej. Ale ATC to tylko fragment czegoś ciut większego. A czego konkretnie? Mini ksiażeczki.
Ale powoli, powoli.

Stowarzyszenie "Marzenie", którego jestem członkiem, rok temu zorganizowało wieczorek poetycki poświęcony wspomnianej Pani. Było TAK. W tym roku robimy powtórkę. A na wieczorek potrzebne były właśnie takie mini ksiażeczki z tekstem któregoś z utworów pisarki. Wybrałam "Człowiek piękny jest".
Ksiażeczka więc prezentuje się tak, a nie inaczej:






I kilka zbliżeń:




Oczywiście jedna ksiażeczka to za mało. Mówiłam Wam kiedyś, że nie znoszę produkcji hurtowej?


Impreza w sobotę, o 18 w Szkole Podstawowej w Kolanie. Jeśli ktoś będzie w okolicy - zapaszam serdecznie! ;)

A książeczka leci na wyzwania:
- Vintage w Craftowym Ogródku




- Jesienne na Scrapo ( z mediów - mgiełki, tusze, gesso, pastele)

Ina

Chociażby zdradził cię jak faszysta
Choć jego grzechów straszliwa lista
I choćby żył bez nieba
To krzyczeć nie trzeba

Człowiek przepiękny jest

Zmęczony ma wzrok
I w duszy ma mrok
To człowiek

A człowiek piękny jest

I żebrak i król
On w sercu ma ból
To człowiek

A człowiek piękny jest

Utoną morskie dna
utoną nieba dwa
A pamięć
Pamięć wiecznie trwa

Zmęczony ma wzrok
I w duszy ma mrok
To człowiek

A człowiek piękny jest.

4 komentarze:

  1. Dziękujemy za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zadumałam się. Lubię Osiecką :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu, DT I Kropki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Osiecką i to, co stworzyąłś etż uwielbiam!
    Dziękuję za udziałw zabawie scrappo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo ;)

Copyright © 2016 Świat według Iny , Blogger